Az infografika több mint egy fénykép, összetettebb, mint egy rajz és sokkal informatívabb, mint az önmagában álló írott szöveg. Célja minden esetben az információközlés. A jó infografika figyelemfelkeltő, informatív, közérthető.
Ha van saját infografikád, amit szívesen megosztanál másokkal vagy csak találtál egy izgalmasat, mely másokat is érdekelhet, küldd el nekünk egy rövid bevezetővel együtt: infographicblog@gmail.com
Bélabácsi:
....a 9-es pont egy nagy hülyeség: Németországban több, mint 5.000 bejegyzett sörmárka van. (2013.05.14. 14:00)24 dolog, amit nem tudtál a sörről
Az OECD Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet egy új index alapján méri a világ fejlett ipari országainak életszínvonalát és elégedettségét. A Jobb Életért (Better Life) index 11 szempontból hasonlítja össze a szervezethez tatozó 34 tagállamot. A felmérés az…
Mi szeretjük az Apple-t; iPhone-jait, iPad-jait és egyéb kütyüit. Kérdés, hogy ebből mennyit adnak vissza a harmadik világbeli dolgozóiknak, a jótékonysági szervezeteknek és az iTunes-nak.
Az sm.mag közösségi média magazin készíttette el a Transparency and anonimity című infografika magyar nyelvű változatát, mely az internet egy igen sarkalatos pontjával foglalkozik. Nagyításért kattints a képre! Via