Infographics

Blog

Csatlakozz te is!

Mi az infografika?

Az infografika több mint egy fénykép, összetettebb, mint egy rajz és sokkal informatívabb, mint az önmagában álló írott szöveg. Célja minden esetben az információközlés. A jó infografika figyelemfelkeltő, informatív, közérthető.

 

Ha van saját infografikád, amit szívesen megosztanál másokkal vagy csak találtál egy izgalmasat, mely másokat is érdekelhet, küldd el nekünk egy rövid bevezetővel együtt: infographicblog@gmail.com

 

Friss topikok

A "legvírusosabb" márkák 2010-ben 2010.09.09. 13:22

Először is tisztázzuk, mit jelent a vírus marketing fogalma. Olyan szórakoztató vagy informatív üzenetek létrehozása, melyeket a fogyasztók érdemesnek találnak a megosztásra, továbbküldésre az interneten keresztül. A vírus szó tehát ebben az esetben kizárólag a terjedés módjára értendő. A vírusmarketing a reklámeszközök azon fajtája mely nem igényel médiaköltést, tehát a legköltséghatékonyabb módja a reklámozásnak. A vírusmarketing leginkább videókkal dolgozik, melyek, lehetnek humorosak, meghökkentők, elborzasztók a lényeg, hogy meggyőzzék a nézőt, hogy ossza meg másokkal. További részleteket itt olvashatsz!


A "legvírusosabb" márkák 2010-ben


A tíz legnézettebb vírus videó között első helyen áll a 2010-es Foci Vb himnusza Shakira:Waka,waka című dala, rögtön második helyen a Nike fergeteges reklámja áll, de előkelő helyet foglalnak el az Old Spice és a Twilight videók is. A Facebook és Twitter megosztási versenyből a Facebook került ki győztesen, 10x több megosztást produkált, mert feedjei hosszabb életűek, mint a Twitter feedek. Mindkét közösségi oldal megosztási listáját a Nike (Nike write the future) reklámja vezeti, így nem csoda, hogy a vírus márkák listájának élén is a Nike áll.
 

Nézd meg a sokat emlegetett Nike reklámot!


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://infographics.blog.hu/api/trackback/id/tr852282680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.