Infographics

Blog

Csatlakozz te is!

Mi az infografika?

Az infografika több mint egy fénykép, összetettebb, mint egy rajz és sokkal informatívabb, mint az önmagában álló írott szöveg. Célja minden esetben az információközlés. A jó infografika figyelemfelkeltő, informatív, közérthető.

 

Ha van saját infografikád, amit szívesen megosztanál másokkal vagy csak találtál egy izgalmasat, mely másokat is érdekelhet, küldd el nekünk egy rövid bevezetővel együtt: infographicblog@gmail.com

 

Friss topikok

Mi vonzza a nőket? 2011.03.19. 14:23

 Mi vonzza a nőket a férfiakban? Dr. Cindy Meston a Texasi Egyetem klinikai pszichológusa a téma szakértője, a Miért szexelnek a nők? című könyv szerzője, aki az alábbi infografikában összefoglalja az általa végzett kutatások szerinti kilenc legfontosabb dolgot. Számos oka van a vonzalomnak. Alapvetően egyedileg meghatározott, de a kutatások azt mutatják, hogy mégis van néhány általánosan preferált férfi tulajdonság. Ezek közül néhány befolyásolható, kontrollálható, de nem mindegyik.

 

39 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://infographics.blog.hu/api/trackback/id/tr72752914

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Milyen az ideális szerető, ha férfi? 2011.03.21. 14:22:15

Egyik olvasónk, Quadrille Lobster kérdései alapján született a következő poszt. A kérdések jogosak, megpróbálok egzakt válaszokat adni.A kérdés tehát: Milyen a jó szeretőnek való pasi? (Természetesen magamból és a magamfajta, értelmiségi nőtípusból ind...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reterro 2011.03.20. 12:31:43

Én a 2-esre és az 5-re szavazok!
Bár aztán ki tudja, mindenkinél vannak másfajta prioritások!

okostojgli (törölt) 2011.03.20. 12:35:16

mondjuk nem árt, ha a nőstény középidős.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2011.03.20. 13:12:45

Nagy általánosságban: fogalmuk sincs a nőknek miért gerjednek valakire. Egyszerűen vagy bizseregnek valakitől vagy nem. Ez a része biológia...a másik meg a pénz...

fagzal 2011.03.20. 13:13:25

Na ehhez aztán kellett kutatás!

never again 2011.03.20. 13:34:38

Én nem gerjedek pénzes pasikra, és a tetovált piercinges rosszfiúk sem jönnek be. De a többi azért nagyjából megvan:-).

Mókás összeállítás, főleg a deltás alkat-képsor:-)

KenSentMe 2011.03.20. 14:42:41

Sub Zero óriási sebhelyére, amit Kung Lao kalapja okozott, tényleg több bulák bukik, mint a pénzre? Igazából a lista korrekt, én csak az első helyezett sorrendiségét vitatnám.

smartdrive 2011.03.20. 14:45:00

"short men try to conquer Europe" :DD

sorica123 (törölt) 2011.03.20. 15:46:57

Jó kis spanyolviaszbánya:)
Na. Nekem van, akinél tetszik a percing vagy tetkó, de az a tipikus tetovált csávó típus nem az esetem. A sebhely az más, munkában is keletkezik olyan, nekem is van, műhelyi ügyességek. Pénz: egy normális egzisztenciája legyen azért, volt már olyan partnerem, akinek nem volt többé-kevésbé biztos megélhetése, és nem volt jó. Én is megteszem amit meg kell, dolgozom, tanulok, én is a saját egzisztenciára hajtok, de pont ezért ő is legyen ilyen. A magasság: nekem az akkorák tetszenek közelről, mint én, vagy egy kicsit nagyobbak. Kicsit, tehát ne vágjon a hóna alá:)) A tipikus, pszichésen is töpszli arcok viszont lefárasztanak agyilag:) A testalkatnál mondjuk azt nem szeretem, ha löttyedt valaki, és ha nincs válla. Ha potrohosabb is egy férfi (van olyan típus, nem mindenki atléta), akkor is legyen tartása.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.03.20. 16:03:05

A sorrendet én sem értem, lehet csak felsorolás és nem rangsor.

magyar bucó 2011.03.20. 16:22:11

@VRbagoly: Miből gondolod, hogy ez nem egy egyszerű felsorolás? Agyadra ment a verseny? :P

gitáros 2011.03.20. 16:52:11

@smartdrive:
Na, ezen muszáj volt röhögni. :)
A mi kis saját "short man"-ünk a gyerekszámmal (is) igyekszik leküzdeni a kisebbrendűségi komplexusát, és hasonlítani a "nagyokhoz"...

spontan · http://erdekessegek.info 2011.03.20. 17:15:08

Belegondolva elég érdekes, hogy itt a mi szuper civilizációnk, az ember függetlenítette magát a természettől, stb., a mélyben viszont továbbra is olyan evolúciós hatások hajtanak minket, amik a szavannákon alakultak ki.

szabiaki (törölt) 2011.03.20. 17:19:58

pircing már 10éve is gáz volt, a tetoválás hasonlóan ultra gáz

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.03.20. 17:20:35

az autók kimaradtak
bár része a gazdagságnak, de akkor is fontos pont

ja meg a diploma!

Alapvető Emberi Jog 2011.03.20. 18:07:36

Nincsenek pirszingjeim, tetoválásaim, sérüléseim.
Nincsen pénzem, ékszerem.
Nincs mély hangom, nem vagyok magas.
Kövér vagyok, nem vagyok humoros.
Nem vagyok oda a vörösökért, így a 'mentális' dolgokon is bukom.
Gondolom, büdös vagyok.
Eléggé lerobbant a kinézetem.

Igyekszem megdögleni.

ezanicknevem 2011.03.20. 18:46:00

@Alapvető Emberi Jog: ne ereszd búnak a fejed. Sérüléseket még szerezhetsz. A hangod elmélyítheted, bár ez áldozatot követel. Ugyanez áll a kövérségre. A pénzt vedd el azoktól, akiknek sok gyerekük van, az ő génjeik továbbörökítése már biztosított, a tied meg nem. A megdögléssel nem kell sietni, az evolúciósan sikertelenek kiszelektálódnak akképpen, hogy nem hagynak utódot. Remélem, sikerült megvigasztalnom téged.

[megmondoember] 2011.03.20. 19:01:41

@spontan: "Belegondolva elég érdekes, hogy itt a mi szuper civilizációnk, az ember függetlenítette magát a természettől, stb., a mélyben viszont továbbra is olyan evolúciós hatások hajtanak minket, amik a szavannákon alakultak ki. "
Nem minket. Csak a nőket. Néhány ezer évvel lagolnak a világ mögött, na. :)

spontan · http://erdekessegek.info 2011.03.20. 19:07:43

@[megmondoember]: miért, talán az gondolod, hogy a férfiak nem evolúciósan berögzült ösztönök miatt kergetik ennyire a nőket? :)

az_igazi_trebitsch 2011.03.20. 19:33:40

A nőket kizárólag a belső értékek vonzzák, úgymint: bőrülés, automata klíma, 280-as végsebesség....

magyar bucó 2011.03.20. 20:02:18

@[megmondoember]: De, minket is. Mi is a termékenység jelei alapján rangsoroljuk a nőket, akkor is, ha nem akarunk gyereket.

Avarka 2011.03.20. 20:11:26

Számomra mindig is egy valami vonzó egy férfiban, ...ha kőkemény gazdag

Sadist 2011.03.20. 20:28:11

@spontan: Több tízezer év evolúcióját nem fogja pár száz év felülírni.

Sadist 2011.03.20. 20:31:55

@magyar bucó: Csak ott a különbség, hogy a férfiak ezt őszintén meg is mondják, nem jönnek ilyen századrangú, általuk nagyon fontosnak beállított dolgokkal, mint hogy legyen intelligens, humoros, stb.

Sadist 2011.03.20. 20:39:30

A 2-es ponthoz egyébként még annyi, hogy nem elég, ha valaki gazdag, meg is kell mutatni. A nőket nem igazán érdekli, ha valakinek több milliója van részvényekben, cégekben, ingatlanokban, az a lényeg, hogy minél több drága tárgyat birtokoljon az illető, amit tud mutogatni, legyen az autó, ruha, telefon, ékszerek, akármi.

fumerin 2011.03.20. 20:51:30

Ma is szembesülhettem a ténnyel: nem vagyok nő!:)
Ez mind számít?

Townsend 2011.03.20. 21:10:59

Hol marad a - nőknél mindig emlegetett - belső kisugárzás? Vagy a férfiaknál nem belülről jön a vonzerő?

Überspannung 2011.03.20. 21:19:33

a faszom vonzza a nőket. vagy a nők a faszomat, nem tudom.

@Townsend: a faszomból jön

Townsend 2011.03.20. 21:27:20

Ha teleszkópos, magába húzódó típusú, akkor stimmel.

Chiro2 2011.03.20. 21:33:04

Szegény nők, biztos érettek vagytok arra, hogy ti válasszatok hímet? Nem volt egyszerűbb régen? Alfa hím jön, két pofon, hajnál fogva barlangba húz, felcsinál, enni ad.

sorica123 (törölt) 2011.03.21. 13:23:41

@spontan: hát kb. Vigasztaljon az, hogy nem mindenkit ugyanúgy és ugyanaz:)
@szabiaki: majd te mondod meg. Vicces vagy.
@[megmondoember]: huhh, mekkora mák, hogy én ember vagyok:)(nem, amúgy ezek az evolúciós okosságok pontosan ugyanúgy szempontok, mint a civilizációsak. Pl ha valakivel gyereket akarok, akkor nagyon nem mindegy, hogy mit örököl az a kölök. Természetesen nem dől össze a világ, ha pl mindkét szülő rövidlátását örökli, de hát nem is valami nyerő. Ha vki ezt ki akarja zárni, akkor erre is figyel.)
@Sadist: há tényleg. Sőt, direkt jó, ha humortalan és tökorrú a jelölt:)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.21. 14:28:29

Örömmel látom, hogy itt mindenki tud angolul, bár posztíróként azért nem lett volna rossz fordítást készíteni. :-)
Egyébként az 1. pont marhaság, a 4.: hát, van, akinek az alacsony pasik is bejönnek, a magas nők általában nem tudják, mit hagynak ki, a 6-os és a 8-as nagyon fontos.

Sadist 2011.03.21. 17:38:44

@skarlát betű: Azt tedd hozzá, hogy neked.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.21. 18:58:04

@Sadist: Mihez is? Nyilván nekem, csak a magam nevében beszélek.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2011.03.22. 15:06:33

Az illat tényleg nagyon fontos, a magasság is, a szem és a mosoly, meg a humor. Anyagilag legyen ott, ahol én kb. (kicsivel kevesebb vagy több nem érdekel), az elég, szarok az olyan belső értékekre, mint a bőrülés meg a 280-as végsebesség, részemről egy kis pezsgőszínű suzukiba is örömmel teszem be a seggem, ha azzal mehetek vele, akit szeretek :) Legyen egy pasas ápolt, ha kicsi tetkó van, beleférne, de a sajátomat is úgy hordom, hogy nem látszik még nyáron se, és legyen egyenes a háta, ha hozzám beszél. Meg lássam, hogy vonzó vagyok neki.

Mzperx 2011.03.22. 23:13:35

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: nem vagy Te férfi véletlenül? Szőke nő nem gondolkodhat ilyen racionálisan. Tetszett a hozzászólásod! A lényeget fogtad meg. Illetve azt még nem!!! fogtad meg!!! :DDD

KenSentMe 2011.03.23. 10:37:12

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: Elmondtad a nagymonológot, kislány. Aztán legközelebb lefékez melletted egy Audi, és már pattan is ki a szád.

rics19 2011.05.12. 14:54:44

hello mindenkinek
Én erre csak azt tudom mondani,hogy nem nagyon érdekel mi tetszik a nőknek én a saját magam ízlése szerint vásárolok dolgokat,nem pont azért hogy kő gazdag hülye kisgyerek módjára villogjak a 458 Italia-ba,hanem azért mert nem pocsékoltam el az éveim az iskolákra és így kiélvezhetem az amit rajtam kívül nagyon kevesen pláne azt,hogy ilyet hogy valaki 19 éves korára ilyen szinten legyen mint én azt pláne senki nem hiszi el,igaz már egy kicsit eltértem a témától ezért bocsánatot kérek,de a kötvényes dolog az valamelyest rám hasonlít pár hónappal ezelőtti énemre,de a témáról annyit,hogy amikor még csoró iskolás voltam egy darabig:)addig is sose volt ótvar nőm azért mert nem volt annyi pénzem ,persze nem nagyképűségből nem nézek ki rosszul,de szerintem tényleg ,ha nézel ki valahogy akkor nem kell minden luxus cikkre gondolni,azok nélkül is lehet 5* csajokkal járni.
süti beállítások módosítása